Rinkos raktinių žodžių tyrimas – tai pagrindinių žodžių ar frazių, apibūdinančių Jūsų veiklą ar verslą, paieška ir analizė.
Šiuos žodžius vadiname „raktiniais”, kadangi tai „virtualūs raktai”, Jūsų klientams „atrakinantys duris” į Jūsų internetinę svetainę ar internetinę parduotuvę.
Rinkos raktiniai žodžiai – tai branduolys, aplink kurį „sukasi” visos SEO paslaugos.
Atliekama konkurentų raktinių žodžių analizė: kokiais raktažodžiais jūsų konkurentai pritraukia klientus?
Atliktas rinkos raktinių žodžių tyrimas naudojamas viso SEO projekto metu, atliekant tokias užduotis kaip: internetinės svetainės tekstų rašymas, Blog straipsnių rašymas, SEO straipsnių rašymas, SEO title ir SEO description.
Tinkami žodžiai internetinėje svetainėje - raktas į jūsų pirkėjų "širdis"
Žodžiai turi reikšmę
Esame ne kartą girdėję posakį „Tinkamas žodis, pasakytas tinkamu laiku, gali pakeisti gyvenimą (Joyce Meyer)„. Taip pat kaip ir daugybę kitų posakių, bylojančių apie žodžio svarbą, reikšmę ir pan.
Tenka matyti nemažai internetinių svetainių, kuriose turiniui teikiamas per mažas dėmesys.
Turinys – internetinės svetainės tekstai. Nebūtinai šie tekstai turi būti labai kūrybingi, meniški ar kitaip pritraukiantys dėmesį. Žinoma, jei turite galimybę parašyti kūrybiškus ir išskirtinius tekstus – pirmyn! Žmonės – jūsų pirkėjai – būtinai atkreips į tai dėmesį.
Raktinių žodžių svarba internetinėje svetainėje
Kaip jau supratote, pirkėjus į internetinę svetainę atveda žodžiai, kuriais yra ieškomos prekės ar paslaugos. Šiuos žodžius įprastai vadiname raktiniais žodžiais. Būtent tokie raktiniai žodžiai turi būti naudojami ir internetinėje svetainėje, kad paieškos sistema (pvz. Google) pagal įvestą jūsų pirkėjo užklausą rastų šiuos žodžius ir kaip paieškos rezultatą parodytų jūsų internetinę svetainę.
Taigi raktiniai žodžiai yra tiesiogine prasme raktas į jūsų internetinę svetainę. Tam, kad suprastume, kuriuos raktinius žodžius naudoti, atliekamas rinkos raktinių žodžių tyrimas.
Kas yra rinkos raktinių žodžių tyrimas?
Šis tyrimas yra viena iš SEO paslaugų. Rinkos raktinių žodžių tyrimo metu atliekama analizė, kuriais žodžiais įmonės/ veiklos/ prekės/ paslaugos yra ieškomos dažniausiai interneto naršytojų.
Daugiausiai paieškų turintys žodžiai yra naudojami kaip pagrindiniai raktažodžiai, mažiau paieškų turintys žodžiai – kaip pagalbiniai.
Visi šie žodžiai yra reikalingi ir naudingi. Labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog visi raktiniai žodžiai turi būti susiję su įmone/ veikla/ preke/ paslauga ir negali būti klaidinantys!
Kalbėkite pirkėjų kalba ir naudokite jų žodyną
Dar vienas svarbus aspektas, kurį reikia aptarti – jūsų pirkėjų kalba ir žodynas. Neretai pasitaikantis atvejis, kai atliekant rinkos raktinių žodžių tyrimą, paaiškėja, kad tais žodžiais, kuriais įmonės apibūdina savo veiklą/ prekes/ paslaugas paieškų yra mažai arba visai nėra.
Taip atsitinka dėl to, jog skiriasi pirkėjo ir pardavėjo kalba, naudojamų terminų atžvilgiu. Neretai jūs, kaip pardavėjas parduodamas prekes/ teikiamas paslaugas vadinate tiksliais ir profesionaliais terminais – taip, kaip turėtų būti. Tačiau ne visi pirkėjai žino jūsų naudojamą terminologiją. Ir kadangi jūsų tikslas parduoti prekę ar paslaugą – turite išgirsti savo pirkėją ir pateikti „vertimą jo kalba”.
Žinoma, jums nereikia aukoti savo profesionalumo, tikslių apibūdinimų ar apibrėžimų. Jūs visada galite edukuoti savo klientą – mokyti teisingų terminų, bet pirmiausiai leiskite jūsų klientams jus surasti internete pagal klientų naudojamą žodyną.
Kūrybiškas turinys ir raktiniai žodžiai
Tai auksinė formulė, su kuria tikrai pasieksite savo pirkėjų širdis. Kūrybiškumas ir tinkamai vartojami raktiniai žodžiai yra puikiai suderinami tekstuose, būtent tokie tekstai turi būti ir jūsų internetinėje svetainėje.
Ir kūrybiškumas nereiškia mažiau profesionalumo. Būkite profesionalūs, kūrybiški ir svarbiausiai matomi bei randami savo klientų internete!
Ar svarbu, kad Jūs internetinėje svetainėje aprašėte savo viziją, misiją, tikslus ir kompetencijas, jei Jūsų internetinė svetainė bus neatrasta?